هنگام ۲

Previous / Next

نظرات 7 + ارسال نظر
خدنگ دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://khadang.blogsky.com

سلام...
کاش بزرگتر بود و با تمام جزییات !
دوربین نوشت با مجموعه عکسهای پروانه ها میزبان شماست!
یاحق

ابراهیم سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

این لور همان لور است!

بهشب پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ق.ظ

حالت خونه چه حس خوشی ایشه

رحیمیان پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

احوال سیا
رنگش یه طورین شایدم چشم مه ضعیف بودن.
بعدشم یه سری به ما بزن باوفا

امین سالاری یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام بامرام.کجایی؟

خدنگ سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ق.ظ http://khadang.blogsky.com

سلام
با روایتی تلخ از زبان دوربین منتظرتان هستم .. روایت همخانگی انسانها و غارها در دنیای مدرن !
یاحق

[ بدون نام ] یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ http://zoeram.blogsky.com

قصه اینجوری شروع شد.. من وچشمات و ترانه

تو رو خواستن تا همیشه..... گریه و اشک شبانه

تو می دونی تا همیشه..... من به یاد تو می مونم

هرچی که ترانه دارم ..واسه ی چشات می خونم

واسه داشتن دستات.... لحظه هام پر از بهونه اس

دیدن صورت ماهت....... ...یه خیال عاشقانه اس

بی تو من هیچی ندارم.. پیش چشمات کم می یارم

اگه تو بخوای می میرم جون به دستات می سپارم

لحظه ها مو با حضورت ..عاشق وترانه خون کن

با نگاه پاک و معصوم........ دل سردمونشون کن

تو مثه اب و نفس باش.... واسه این عاشق مجنون

رو تن این خاک تشنه........ تو ببار همیشه بارون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد